الأربعاء، 12 يناير 2011

انت مين


انت مين؟ انت انا؟ والا انت مين؟

انا الفراق موت جوايا كل شيء
موت الحلم البريء
قلب ميت جوه تايه وسط بحر الشط فيه غريق

انت مين؟ انت نفسك اللي عارفك؟
انطق وقول حرك شفايفك
قولي لأ انكر اني عارفك
انت مين؟ انت انا والا انت مين؟

عايش معايا وجوه نفسي ونفسي ليك؟
قلب واحد ليا وليك؟
انت انا وانا اقرب ماليك؟
طريقنا واحد ايدي في ايدك؟
دمعه عنيه شايفها فرحه ماليه عنيك؟
انت مين؟
انت تايه والا ضايع؟
احنا مختلفين الطبايع
انت مين؟

انت مين؟
انت انا اللي قلبك كان احن من الحنين؟
انت انا؟ انت اللي كنت بتبكي لما تشوف في يوم انسان حزين؟
انت اللي حزنك جوه منك انسان سجين؟
انت مين؟

والا انت الحجر قلبك بيموت جوه منك ولادمعه من عينك بتنزل من الانين؟
انت مين؟
انت انا؟ والا انا والا انت مين؟؟
شكلي شكلك وصوتي صوتك
نظرت عنيك مش نظرتي انطق وقول بلاش سكوتك
انت مين؟

لا انت انا ولا عايز اشوفك
خبي وشك من كسوفك
لا عايز اعرفك ولا اعرف ظروفك
احنا مش شخصيه
واحده احنا اكيد شخصيتين

انت مين؟

ليست هناك تعليقات: