الثلاثاء، 9 ديسمبر 2008

طـــــــرائــــــــف مع الحـــــــسد 2

يعني محمد اول مره جيه زارني فيها في البيت جاني فلاقني عندي الكمبيوتر والدي اس ال فقال ايه ده انت عندك كمان كمبيوتر؟؟؟ ايه ده وعندك كمان دي اس ال؟؟؟لا دانت عايش حياتك ياعم والدي اس ال فيه حد مشترك فيه معاك والا ايه؟ قولتله لا لوحدي قالي يعني انت جايب الخط ده لوحدك؟؟؟؟ طيب بكام؟ قولتله تقريبا في حدود شهريا 250 ريال قالي يااااااااااه ده في مصر ب 25 جنيه طيب انا هبقى اجي ادخل بقى من عندك قولتله ان شاء الله ولما مشيدخلت انام صحيت والله لاقيت الجهاز طافي لوحده قولت يمكن فصل احاول فيه يمين شمال فوق تحت اي حاجه اهز فيه اقوله انت موت والا ايه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اقوله معلش ياحبيبي جت فيك انت ههههههههههههههههههههههههه احسن ماكانت تيجي فيا انا ههههههههههههههههههههههههههههه والجهاز يقولي انا بموت يا ايمن اقوله شد حيلك هظبطك ههههههههههههههههههههههههههههههههيقولي ابعد محمد عني يا ايمن اقوله معاك ربنا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه واقري المعوذتين ههههههههههههههههههههههههههههههههه يقولي ايمن حط قرأن على الهارد بتاعي يا ايمن ههههههههههههههههههههه وخلي المعوذتين في فاتحة الجهاز قولتله حاضر هحاول قالي ابوس ايدك قولتله اشطه يا جهازي وروحت اعالج الجهاز لاقيته باور سابلاي فقولت الحمد لله كنت مفكره هارد والا بورده كانت هتبقى الخبطه تقيله اوي طلعت في 40 ريال بسيطه يعني جيت البيت اشغله مشتغلش نت احاول فيه يمين شمال لاقيت اساسا علامة النت مش ظاهره قولت اشطه كارت الشبكه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه كارت الشبكه قالي كده تتخلي عن حبيبك يا ابو ناديه قولتله معلش كنت كارت طيب والله هبقى ادعيلك ههههههههههههههههههه وجيت غيرت كارت الشبكه ب 35 ريال قولت مش مهمجيت اكلم البيت عندي مايك لاقيت المايك باظ والله المايك كان جديد والله بجد معرفش حصله ايه ههههههههههههههههههههه روحت اشتريت مايك اصلي ب 35 ريال اللي فيه البيز وكوليزر وكده لما جبت المايك لاقيته قابلني قالي ايه ده جبت مايك جديد ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه قولتله محمد قول مشاء الله ههههههههههههههههههه قالي بكام ده قولتله مكتوب عليه قالي يا لهوي مايك ب 35 ريال روحت قولتله قول مشاء الله ياعم هههههههههههههههههههههه قالي ماشاء الله هوه انا هحسده ؟ ههههههههههههههههههههههههههه قولتله لا امي اللي هتحسده هههههههههههههههههههههه بس الاحتياط واجب برضه هههههههههههههههههههههههههههههانتظروني يوميا مع طرائفي مع محمد

بقلمى ..
أيمن نور

ليست هناك تعليقات: