الثلاثاء، 9 ديسمبر 2008

سـلسلة عبــارات بيقولها الـــولاد ومبقينـاش ناكـل من الكـلام ده


اسمعي يا بت انتي وهيه وفتحي عينيكي انا جاي اوعيكى وافهمك وارسيكي على كل كلام الولاد الوحشين المتوحشين الخاينين الغدارين بس طبعا انا مش فيهم انا حلو وانت حلو وابوتريكه حلو هقولكوا من خلال التوبك ده على كل العبـارات اللي بيقولها الشباب وبيضحكوا بيها على عقول البنوتات الحلوين الطعمين السهتانين الغلبانين الطيبين الملايكه سامحني يارب على الكدبه دي ههههههه بس طبعا مش كل الولاد بتقول الكلام ده ههههههههههه هو بصراحه كلهم معادا انا هههههههههههههههههههه سامحني يارب على الكدبه دي كمان هههههههههههههه المهم انا زي مابديت توبك عبارات يقولها البنات وخدت هجوم وطوب وحاجات كده من البنات عايز اكون عادل واعمل توبك عبارات يقولها الولاد بس من رايي التوبك ده هيبقى اجمد من العبارات اللي تقولها البنات يمكن لاني ولد واعرف عن الولاد اكتر من البنات معرفش بس انتوا هتحكموا من خلال السلسله اللي هنزلهالكوا هنا الهي تتلف سلسله على رقابة الولاد كلهم خلينا نخلص منهم ههههههههههههههههههههه ماعادا انا طبعا برضه ههههههههههههههههههههههههه انا عارف الشباب هيستنوني بره بس ولابيهزني هههههههههههههههههههههههههههه انا في حماية البنات ههههههههههههههههه وانتوا بقى عارفين البنات وما ادراكوا هههههههههههههههههههه نبتدي ان شاء الله من انهارده على طول علشان السرعه ونلحق نقول اكتر الحاجات من الولاد قبل مايحصلي اي تهديدات من الرجاله ههههههههههه والاقي واحد داخل يقولي اخص عليك يا سونه ياخاين هههههههههههههههههههههه سونه مين ياد هههههههههههههههههههههه دا انت اللي سونه وستين سونه كمان ههههههههههههههههههههه معادنا بالليل انهارده ان شاء الله وكل يوم حلقه ومتهيألي حلقات الولاد هتبقى اكتر من البنات علشان الولاد كلامهم كتير رغايين يعني معادا انا طبعا ههههههههههههههه
استنونىىىىىىىىى

بقلمى ..
أيمن نور

ليست هناك تعليقات: