الثلاثاء، 9 ديسمبر 2008

الحلقه الثانيه من عبــارات تقــولها البنــات ومبقينااااش نـاكل من الكــلام ده


يلا يا شباب نكمل السلسله الهي السلسله تتلف حوالين رقابة البنات كلهم وتخنقوا بيها ونخلص قادر ياكريم هههههههههههههههههههههههههههمن العبارات اللي بتقولها البنات البت تدلعك وتناديك بأسم الدلع ياخيبتها اللي عايزه خلف انت ترضي يتقلك يا كوكو؟ والا يا توتي؟ والا يا منمن؟ هههههههههههههههههههههههه دانا لو واحده قالتلي كده البس طرحه واقعد في البيت بقى احسن ههههههههههههههههههههههه يازكي منك له دي تقصد انك اخرك كوكو؟ يعني فرخه محصلتش ديك يا خساره هههههههههههه والا تقولك يا توتي؟ كلنا عارفين البطه توتي؟ يعني انت لا بتهش ولابتنش ياخويا ههههههههه اما منمن دي لما بسمعها بدوخ بصراحه ههههههههههههههه مع ايموشن >> :$ لو قالتلي بنت الكلمه دي مستعد اقفل السلسله خالص هههههههههههههههههههه ويمكن الفها حوالين الرجاله كمان هههههههههههههههه لا بهزر طبعا ال اتخلي عن صحابي ال انا بديت مشوار ولازم اكمله عارفين ليه؟ لاننا رجاله ووقفنا وقفة رجاله ومهما حصل مش هنخاف ومش هنكش عارفين ليه لاننا رجاله ووقفنا وقفة رجاله الله يرحمك يا مليجي هههههههههههههههههههه فكرتني بسر الارض ههههههههههههههه من العبارات اللي بتستفذني بقى البنت لما تعملها حاجه وعايز تعمل نفسها رقيقه تقولك ميرسيخ ههههههههههههههههه ميرسيخ في عينك يقلعها من لغاليغها يابعيده انا يتقالي ميرسيخ؟ سيخ عليكي وعلى اللي يعرفك بعد كده هههههههههههههههههههههه ال ميرسيخ ال انا فيه بنت تجرأ وتقولي ميرسيخ دي؟ ولا تقدرلما حبيت اعرف اساس الكلمه دي ايه؟ لفيت ودورت وبحثت لغاية لما عرفت ان البنت تقصد تقولك شكرا بس اموت واعرف ايه دخل السيخ في الشكرا دي؟ يلا سيخ حديد يتعلقوا عليه واحده واحده بالمقلوب ان شاء الله ههههههههههههههههههه من العبارات بقى التانيه اللي بتقولها البنات تلاقيها كل يوم تقولك مش عارفه مين بيعاكسني مش عارفه انا جايلي عريس عريس مين يابايره ههههههههههههههههههههههه دا لو جالك عريس هروح ابوس ايده علشان يوافق عليكي ههههههههههههه ومين الحمار اللي يفكر يعاكسك اكيد عينيه الاتنين شمال ههههههههههههههههههههه وعنده حول الوان يعني حول وعمى الوان مع بعض هههههههههههه دي بتسخنك علشان تتنحرر وتغير عليها بس طبعا على مين احنا ثابتين في الارض ولا حاجه تهزنا ياجبل مايهزك ريحومن العبارات التانيه بقى تقولك انا وماما طول الليل في سيرتك هههههههههههههههههههههههههههه مش هتبطلوا العاده دي تقعدوا تجيبوا في سيرة الناس هههههههههههههههههههههههههههه غيبه ونميمه على المساء هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يخربيت الرخامه بقى في الرد لما تسمع منك الكلمتين دول هتحس انك واد مجدع ومبتخافش من حدفيه عباره كمان مشهوره ان البنت تيجي تقولك فيه واحد حاول يكلمني وفضل يبعتلي ماسجات على الموبايل ويتصل بيا وانا ولا عبرته وحياة طنط؟ جاب رقمك منين طيب؟ياحبيبي ده كان واحد متصل غلط بيقولي صلاح موجود؟ قولتله لا مش موجود وانا مش ممكن اخون حبيبي قبل الساعه 12 بالليل لاني بحافظ على مشاعره لما يبقى صاحي هههههههههههههههه كلمني بعد لما ينام على ودانه هههههههههههههههههههههههههههههحبيبي يا بوصلاح هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ال الرقم غلط وتقولك مبخونش حبيبي قبل الساعه 12 بالمواعيد ياختي؟ههههههههههههههههههه وانت زي البأف تفضل تسقفلها وتقولها انا كده مبسوط منك ياحببتي اوعي تخلي حد يحاول يكلمك وتكلميه اوعي تفكري تخونيني انا بحافظ عليكي وانتي لازم تحافظي عليا تقولك ايوه طبعا ياحبيبي هو انا محتاجه توصيه؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا ياختي من الناحيه دي انا مطمن اوي مش محتاجه اي توصيه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه متفرجينا الفون بوك بتاعتك كده هههههههههههههههههههههههههههه والا اقولك بلاش ماحنا شوفناها في حلقه قبل كده من الحلقات القديمه شايف واحده دلوقت بتشتمني من البنات وهيه بتهرش وتقول ان ماوريتك يا ايمن يانور هههههههههههههههههههه عادي عادي انا متهددش ولا بتهزتيجي البنت تقولك انا بموت فيك وبموت في التراب اللي بتمشي عليه عفرها ياد بالتراب ده يجي في عينها يعميها البعيده هههههههههههههههههههههههههه دي كدابه متصدقهاش ههههههههههههههههههه والنعمه انا عسل هههههههههههههههههههههههههه كلمة والنعمه دي منه لله اللي لزقها في لساني مكنتش عمري قولتها ههههههههههههههههههههههههه وتقولها اهديلي اغنية يا حببتي تقولك جوزي وانا حره فيه جوزي افرده واكويه جوزي شبشب حمام يعمل بي بي وينام ههههههههههههههههههههههه وانت فاتح بؤك قد كده وفرحان انها بتغنيلك اغنيه وبتقولك جوزي ماهي بتقولك ياشبشب محصلتش شبشب عادي ده شبشب حمام انا فيه واحده تستجري تقولي شبشب؟انا شبشب؟ وكمان شبشب حمام؟ الله يقرفك وبي بي على دماغك يابعيده وقريبه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يلا استنوا الحلقه الجايه
بقلمى ..
أيمن نور

ليست هناك تعليقات: