الثلاثاء، 9 ديسمبر 2008

قلبــي وجعنــي


السـلام عليكمانا دايما وكالعاده بفتح صفحه جديده اني هعمل ستارت نيو توبك ومببقاش عارف هكتب ايه مجرد احساس او فضفضه عايز اقولها

قلبي وجعني قلبي وجعني لما شوفت حبيبي بعيني بيودعني ويقولي مفيش بينا كلام ولاحتى سلام ساعتها الجرح مابقاش اتنين الف جرح وجرح منعني اقوله كلمة متسبنيش قلبي اتكسر قلبي اتدمر حب ده كان والا مفيش؟ حاجه في قلبه ده بتشفعلي؟ لما بشوفه اقوله كلام حاجه تفكر قلبه بحبي ميشوفنيش ولا بيسمعلي انا مش عارف هوه مخالف والا ده خايف يوم يرجعلي؟ قلبه ده ايه؟ حب ده ايه ؟ في انسان بيحب ويكره ده اسميه ايه بقى يعني؟ قلبه ده قاسي مبينساش غلبت اصالحه ومبيهداش قلبه ده بايع حالف انه ماهيرجعلي قلبي وجعني قلبي وجعني لما شوفت حبيبي بعيني بيودعني ويقولي مفيش بينا كلام ولاحتى سلام بيقولي انا خاين رديت و قولت متستاهليش قالتلي انا بايع قولت اول مره متفهمنيش انا قلبي حزين وحزني عليكي بس انا عمري ماهبقى على حد خدعني قلبي وجعني قلبي وجعني لما شوفت حبيبي بعيني بيودعني ويقولي مفيش بينا كلام ولاحتى سلام

بقلمى ..

أيمن نور

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

salamet albak :$;)